dinsdag 31 oktober 2017

Star Wars


We hebben een echte Star Wars fan in huis. Al heeft hij de films nooit gezien.....
Met zijn 5 jaar helpt zijn fantasie hem flink als hij met zijn Star Wars poppen speelt, in zijn Star Wars pyama, op zijn Star Wars bed :-)
Bij Het Klokhuis loopt een wedstrijd om een mooi masker te maken. Dus gingen de beide jongens aan de slag. En natuurlijk werd het een Star Wars masker. Ik was stiekem best een beetje trots op hun handigheid en creativiteit.
Gelukkig mocht ik helpen bij het kostuum: ik naaide een kap, een mantel en een armschild. Voor de kap gebruikte ik het patroon van een capuchon.

Zie ze daar staan dan, mijn stoere jongens.



2 opmerkingen:

  1. Prachtig! Heel knap gedaan voor die leeftijd!
    Ik moet nu terug denken aan de examenstunt van mijn jongste, 5 jaar terug; hij en een vriend zijn heel wat uurtjes bezig geweest om van papiermache prachtige starwarshelmen te maken (en arm- en beenplaten), ik mocht toen ook het stof gedeelte verzorgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap en super leuk gedaan!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen