zondag 9 december 2012

Hoera!


We hebben feest vandaag. Onze jongste is 1 jaar geworden! Toch wel een heel speciale verjaardag, de eerste.
Vorig jaar heb ik voor zijn geboorte een slinger genaaid, met 'hoera onze zoon is geboren'. Ik had ook een meisjesvariant nodig, maar eigenlijk vond ik dat wel een hele klus, twee slingers. De oplossing: de woorden zijn los van elkaar en worden bij het ophangen van de slinger aan elkaar geknoopt. Zo kun je verschillende zinnen maken. 
Na 6 weken de slinger weer opgeruimd. Jammer, want het stond zo gezellig. Dus maakte ik ook nog de naam van onze oudste en  het woord 'jarig'. Nu is de geboorteslinger een verjaardagsslinger geworden. Kunnen we er elk jaar weer van genieten!




4 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! Fijne dag vandaag.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie jongste!
    Wat een gezellige, feestelijke slinger!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de jongste zoon! Wat leuk mijn jongste net zo oud als die van jou. Hoop dat je een gezellige dag hebt gehad. Aan die mooie slingers lag het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, nog even antwoord op je vraag: de midwintermarkt was in IJsselmuiden en a.s. woensdag is er een klein marktje in verzorgingshuis De Amandelboom in Kampen, 's middags van af 14.30 uur tot 16.30 uur.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen