maandag 6 februari 2017

Verjaardagsfeest


We hadden weer een feestje te vieren dit weekend. Onze oudste werd 7 jaar. Dat voelt voor mij al als heel oud! Maar wat hebben we gezellige dagen gehad.

Natuurlijk mocht er getrakteerd worden op school. We kozen voor koeklolly's. Het recept dat ik er voor gebruikt heb vond ik hier.


's Middags was het kinderfeestje, gewoon lekker gezellig thuis. Voor de kinderen maakte ik elk een stoffen tasje met een witte kant (het betere recyclewerk: ik gebruikt een oud laken). Textielstiften erbij en zo konden ze flink aan de slag met hun persoonlijke tas. De tasjes vulde ik aan het eind van het feest met wat lekkers.


Bij een feest hoort taart! Lekker cake versieren, boordevol slagroom, hagelslag en snoepjes. Kan niet beter!


1 opmerking:

  1. Heerlijk die thuisfeestjes, ik hou ervan. Mèt een superleuke en slimme oplossing voor de tasjes. Erg leuk! De kinderen zullen het vast ontzettend naar hun zin hebben gehad.

    Groetjes marlies

    BeantwoordenVerwijderen