maandag 7 januari 2013

PDF op weblog?

Weet iemand van jullie of en hoe je een pdf op je weblog kunt plaatsen?
Ik had mooi een patroon in pdf gemaakt....nu kan ik hem niet plaatsen. Jammer!
Wie kan mij helpen?

Update een dag later:
Via drive.google.com kun je bestanden online opslaan en zo kun je die bestanden delen met anderen. Als je lid bent van Google (dat ben je als je met Blogger werkt), kun je Drive installeren op je computer en er mee werken. Het werkt eenvoudig!
Je vind Drive onder andere als je bij je profiel op accountinstellingen klikt, en ga dan naar producten. Klik op Documenten.

2 opmerkingen:

  1. Tsja, dat wil ik ook wel weten...
    Ik weet wel dat je het ergens moet "parkeren", maar hoe en waar?
    Ik kan je dus niet verder helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Dat kan nog wel eens nuttig zijn :-) Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen