maandag 10 oktober 2016

Kussens



Het werd tijd voor nieuwe kussens op de bank. Ik had zin om er wat te haken.
Bij de wolwinkel kocht ik heel mooie wol/katoen mix in drie kleuren.
Het was een mooie gelegenheid om wat verschillende patronen te combineren. Zo wilde ik graag eens corner-to-corner haken en nu hoefde ik er niet meteen een hele deken van te maken. Het gehaakte vierkant vond ik hier.



Voor de andere kanten gebruikte ik heel gewone granny steken. De driehoekjes aan elkaar geven een heel leuk effect.
Ik haakte de voor- en achterkant aan elkaar met vasten en gebruikte de oude kussens als vulling.

2 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kussens! Helemaal klaar voor nu het buiten kouder wordt en je waarschijnlijk meer binnen zal blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan, een supergezellige look voor je bank! Lekker knus voor de herfst (en winter). Vind het vooral heel leuk dat je elke zijde weer anders hebt gemaakt.
    Groetjes,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen