zondag 29 september 2013

Herfst!


Prachtig herfstweer vandaag! We hebben er heerlijk van genoten hier in het Stadspark.
Ik heb geprobeerd om de herfst met een paar handwerkjes in huis te halen.

Ik heb een herfstbakje gemaakt: een dienblaadje gevuld met dennenappeltjes en blaadjes van Xenos. Met daarin paddestoelen, eikels en een pompoen.
De paddestoeltjes staan op de weblog van Haak In.
Het eikeltje met de bruine hoed staat op de weblog van Planet June.
De eikeltjes met de groene hoedjes staan op de weblog van Squirrel Picnic.


Deze mini pompoen vond ik bij Petals to Picots.


Ik begon dit 'herfstproject' met het haken van een paddestoel. Hij kwam niet in het herfstbakje terecht, maar aan een sleutelhanger.
Het patroon van deze paddestoel vind je hier.


Mijn zoontje deed ook mee met het knutselen. Hij maakte een spinnenweb. Ik heb lange prikkers in een bolletje klei gestoken en hij heeft de draden erom heen 'geweven'.





2 opmerkingen:

  1. Heel sfeervol! Leuk gedaan!
    Je zoon heeft ook goed zijn best gedaan, super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt al een gezellige herfstsfeer in huis!
    Het freubelen zit al in de genen :).
    Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen